York i Moja lalka :D
Leyla ( pies w typie pita ) i Fler
Fler
Gaba
siemka ! wiem przepadłam na długooo , ale szkoła i wszystko po prostu nie miałam czasu . Ogarnęłam znów bloga z jednego powodu :P Będę robiła filmiki na temat psów jakieś pomysły pytania , co mogę poruszyć . Proszę o propozycje w komentarzach :D macie fotki mój pies okazał się doskonały ! I świetnie socjalizowany !
piątek, 11 października 2013
wtorek, 23 lipca 2013
Hehe wiec obiecane fotki , bo nie mam co robić . teraz bawię się GIMP ' em . Więc jak go trochę ogarnę to dodam zdjęcie po obrócę . A u nas co hmmm nic ciekawego cały czas się szkolimy :D I czekamy na obóz jeszcze 10 dni :D kurcze bardzo nudno jak opuściła mnie koleżanka po 2 tyg. pobycie ze mną xd Nasze psy się bardzo dobrze dogadały wręcz zjednoczyły xd Dobra to teraz fotki :D Ps. To chyba ostani wpis przed obozem ;)
Statuetka xd
Hehe jump xd
Hehe mój pies został Phalene xd
Statuetka xd
Hardcore dog xd
czwartek, 18 lipca 2013
Hej !!!
Więc tak w wakacje nie zamulam przed kompem z tą mało postów przepraszam :'( Ale za to wzięłam się za Fler i jestem pozytywnie zaskoczona pamięcią mojego psa ! Pamięta wszystko z przed pół roku !! Praktycznie cały lipiec spędzam z moją koleżanka i jej psem ( goldenką - Boni ) . Fler zachowuje się w stosunku co do niej doskonale , nawet bawiła się z małym psem sąsiadów tzn. koleżanka Boni :P Chyba tyle dużo opowiem po obozie czyli 2-10 sierpnia zero postów :( Zdjęcia aktualne dodam sobota noc lub niedziela :D
Więc tak w wakacje nie zamulam przed kompem z tą mało postów przepraszam :'( Ale za to wzięłam się za Fler i jestem pozytywnie zaskoczona pamięcią mojego psa ! Pamięta wszystko z przed pół roku !! Praktycznie cały lipiec spędzam z moją koleżanka i jej psem ( goldenką - Boni ) . Fler zachowuje się w stosunku co do niej doskonale , nawet bawiła się z małym psem sąsiadów tzn. koleżanka Boni :P Chyba tyle dużo opowiem po obozie czyli 2-10 sierpnia zero postów :( Zdjęcia aktualne dodam sobota noc lub niedziela :D
wtorek, 25 czerwca 2013
Hej Kochani !!!
Wczoraj nic nie pisałam bo wstyd się przyznać , że się lenimy xd Ale tak żyć mogę aż do śmierci : rap na głośnikach , pies na kolanach i facebook :D Wczoraj dzień był taki sam olewamy wszystko nie chodzę do szkoły xd Poza tym chyba nic nowego . Jak pogoda się naprawi dodam filmik z treningu :D A teraz macie fotki z lenienia się naszego xd
Wczoraj nic nie pisałam bo wstyd się przyznać , że się lenimy xd Ale tak żyć mogę aż do śmierci : rap na głośnikach , pies na kolanach i facebook :D Wczoraj dzień był taki sam olewamy wszystko nie chodzę do szkoły xd Poza tym chyba nic nowego . Jak pogoda się naprawi dodam filmik z treningu :D A teraz macie fotki z lenienia się naszego xd
niedziela, 23 czerwca 2013
Hej Wam !!!
Dziś dzień wyglądał nieco inaczej ponieważ Fler wczoraj dorobiła się kontuzji nie koniecznie sama tylko przez naszego drugiego psa Keisi ( dożka ) . A właśnie zapomniałam wspomnieć że mam jeszcze 2 inne psy dożke ( Keisi ) i mix. asta z jackiem ( Fiśka - Fafika ) . Wracając do dnia spałyśmy do 13 hihi u mnie to norma . Potem zjadłyśmy śniadanie , Fler w między czasie była na dworze na siusiu ( psy wychodzą same bo mamy ogrodzone podwórko ) . Natomiast po śniadaniu weszłyśmy na Fecebook i Fler siedząc na kolanach obserwowała czy pani nie wali byków ortograficznych hihi , bo czasem mi się zdarza . Koło 17:30 poszłyśmy na niezbyt forsowny trening ze względu na powód wymieniony wyżej , ale nie martwcie się Fler już nie kulała . Potem zjadłam obiad i po godzinie odpoczynku poszłyśmy na spacer z cała sforą . Było super ! A teraz się ubyłam pod czujnym okiem Fler xd
Cała sfora .
Fler and Trawa xd
I jeszcze raz Fler w trawie .
Hehe Fler oczywiście próbuje wyprzedzić wszystkich.
Dziś dzień wyglądał nieco inaczej ponieważ Fler wczoraj dorobiła się kontuzji nie koniecznie sama tylko przez naszego drugiego psa Keisi ( dożka ) . A właśnie zapomniałam wspomnieć że mam jeszcze 2 inne psy dożke ( Keisi ) i mix. asta z jackiem ( Fiśka - Fafika ) . Wracając do dnia spałyśmy do 13 hihi u mnie to norma . Potem zjadłyśmy śniadanie , Fler w między czasie była na dworze na siusiu ( psy wychodzą same bo mamy ogrodzone podwórko ) . Natomiast po śniadaniu weszłyśmy na Fecebook i Fler siedząc na kolanach obserwowała czy pani nie wali byków ortograficznych hihi , bo czasem mi się zdarza . Koło 17:30 poszłyśmy na niezbyt forsowny trening ze względu na powód wymieniony wyżej , ale nie martwcie się Fler już nie kulała . Potem zjadłam obiad i po godzinie odpoczynku poszłyśmy na spacer z cała sforą . Było super ! A teraz się ubyłam pod czujnym okiem Fler xd
Cała sfora .
Fler and Trawa xd
I jeszcze raz Fler w trawie .
Hehe Fler oczywiście próbuje wyprzedzić wszystkich.
sobota, 22 czerwca 2013
Hej. Już po treningu Fler wciąga wiedzę jak gąbka komenda powtarzana 10 min. , a lalka już mniej więcej ogarnia :D Jestem pod wrażeniem . Hmmm .. a poza tym co się dziś działo oczywiście treningi , byłyśmy w sklepie . Niedawno byłyśmy na spacerze . Mam fotki z treningu i ze spaceru :D Łapcie xd
Fotki na drewnie .
Z wczoraj .
Patrz na mnie .
Hop !
Równaj .
Zostań !
Noga raz drugi .
Zostań po raz drugi .
Galop .
Przed restauracją .
Fotki na drewnie .
Z wczoraj .
Patrz na mnie .
Hop !
Równaj .
Zostań !
Noga raz drugi .
Zostań po raz drugi .
Galop .
Przed restauracją .
Hej . Podsumuje wam wczorajszy dzień , przyjechała do nas rodzina . Fler też poszła z nami jestem z niej dumna nie zapiera się tak jak kiedyś jak idzie z kimś obcym prowadziły ja 2 dziewczynki i zacięła się tylko raz . To chyba tyle z wczoraj . A dziś doszło do mnie że mam papillona , o bardzo dobrej psychice , która trzeba kształtować . Wiec bierzemy się za komendę ,, patrz na mnie ,, ( którą zaniedbałam na początku ) . Bierzemy się na poważnie za 3 sporty : obediance , agillity i frisbee . Ciekawe co z tego wyjdzie xd Trzymajcie kciuki ! xd
piątek, 21 czerwca 2013
Macie fotki :) I trochę o suni . Na wystawach zawsze doskonała 2 lokaty pierwsze i 2 drugie . Sunia umaszczeniu tricolor . Fler jest sunia o sporym temperamencie i dla tego się w niej zakochałam . Raz jest aniołkiem , a za minute istnym diabłem . Dla ludzi zawsze kochana a w stosunku co do psów trochę nieufna a czasem wręcz agresywna :/ Jej różnorodny charakter prowadzi mnie do wielu zmartwieniem jak i radości . To teraz kilka fotek aktualnych :
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


























