sobota, 26 lipca 2014

A , że niby My nie damy rady ..

Czyli czemu akurat podusiło mnie frisbee :
- niedawno przecież sądziłam , że to sport nie dla nas ,
- Fler nie da rady chyba wróciła wiara w moją wariacine :3 ,
- oczywiście boję się, że właśnie ja coś nie pójdzie po mojej myśli tzn. na pewno coś zepsuję ( już widzę ,        rzeczy wymagające dość mocnej korekty ) ,
-  Fler była robiona pod agi i sztuczki nigdy nie przykładałam wiary , że przy aporcie patrzy na mnie a potem    aportuje np. piłkę a teraz muszę jej wytłumaczyć , że musi robić to inaczej ,
- następnie nie oddaje aportu od razu muszę ja tego nauczyć ,
- nie łapie przedmiotów w locie choć teraz już pod jarała się na dysk gumowy ( zobaczy co będzie jak dojdą   do nas Hero ) ,

Wciąż dręczy mnie fakt , że chce robić coś z psem który nie został stworzony do tego typu sportu ( choć w przyszłości chce na podium zawodów DCDC stać z astem :D ) . Może z Flercią również tam stanę ... ( kurcze nawet nie wiecie jak ja o tym marzę ) . Haha nadzieja matką głupich :D

We Fler wierzę jak w nikogo innego , ale wciąż brakuje mi wiary w siebie :/ Flerlik przecież da z siebie wszystko gorzej ze mną  . Oczywiście będę się starała , ale pewnie coś spapram :/ Eh .. dobra nie użalam się nad sobą czas zacząć myśleć optymistycznie , bo przecież  JESTEŚMY NAJLEPSZE  !

Boję się , że ją zepsuje motam się miedzy brakiem cierpliwości ( jak jej wyjdą pierwsze zabawy , plastikowym dyskiem ) , a tym , że chyba jednak powinnam poczekać na to co mi powiedzą na seminarium z Ewą Kiryk . Niecierpliwość pewnie wygra wiec po dostaniu dysków od razu zacznę przegotowania taktyczne do obozu :P

Jak Hero dotrą to pierwsze kilka dni poświęcę sobie i treningom moich rzutów ( Fler będzie dostawała idealne rzuty , bo i tak odwala za mnie brudna robotę wiec ja jej przynajmniej dysk pod ryjek muszę podrzucić :D ) . Jestem ciekawa jak mi będzie szło rzucanie tak maleńkimi dyskami to kruszynki są ( 120 mm średnicy ) .

A potem Fler hmm jestem ciekawa , a i jeszcze zapomniałam wspomnieć o odklejeniu jej ode mnie :P

Dobra kończę notkę jak mnie jeszcze coś natknie to poruszę kolejne posty :D
Ja i Flercik w Polańczyku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz